Ігри переможців: завершальний акорд

Вже після церемонії закриття Ігор переможців, в день перед від'їздом додому, дітей чекав сюрприз. Кожна група отримала запрошення на екскурсію чи прогулянку. Кремль, зоопарк, Пушкінський музей, Політехнічний на ВДНГ, фабрика морозива, Храм Христа Спасителя, піратський квест, прогулянка на теплоході ... І все це для того, щоб їхати було не так сумно.

зоопарк

- Насправді у нашої групи було три екскурсії. Перша відбулася 29 червня, в день заїзду: ми зустріли дітей на Ленінградському вокзалі і поїхали в планетарій, - розповідає вожата Ніна Ричка. - Нам показали цікавий фільм про зоряне небо і планети сонячної системи. Шкода, що ми не встигли на оглядову екскурсію. Але хлопці і так залишилися дуже задоволені.
А в день від'їзду у нашої групи було дві повноцінні екскурсії.

Екскурсія в зоопарку

Спочатку ми відвідали зоопарк. Його співробітники підготували для нас дуже змістовну екскурсію. Діти слухали з величезним інтересом, екскурсія тривала годину, але вони були готові продовжувати і далі! Обійти всю територію зоопарку ми, звичайно, не встигли, але все одно побачили багато тварин і дізналися багато нового. А коли в кінці ми подякували екскурсовода і подарували йому сувенір, він повідомив нам, що є донором фонду «Подаруй життя», за що ми подякували йому ще сильніше.
Потім ми поїхали в Політехнічний музей, який зараз знаходиться на території ВДНГ. Він не такий великий, як був на Луб'янці, але нам всім там дуже сподобалося. По-перше, нашу велику групу розділили на кілька частин. І тому кожна дитина могла не тільки послухати, а й взяти участь у тому, що відбувається: потримати в руках різні експонати, зробити з ними якісь маніпуляції.

А найголовніше - поки ми їхали в зоопарк, водій автобуса за власним бажанням влаштував для хлопців оглядову екскурсію по Москві! Адже виявилося, що всі вони приїхали в столицю вперше. І дорослі, і діти отримали масу вражень, багато фотографували і задавали питання.
Всі ці заходи виявилися дуже до речі: адже вже з ранку діти були налаштовані трохи меланхолійно. Вони розуміли, що скоро все закінчиться, що сьогодні їм належить розлучитися, але ж вони тільки познайомилися і дізналися один одного. І звичайно, завдяки цим подорожам їх настрій трохи покращився.

Своїми враженнями ділиться 14-річна Аня Осокіна. Вона приїхала на Ігри з Санкт-Петербурга. «Коли нам сказали, що ми поїдемо в зоопарк, я дуже зраділа. А ось коли оголосили про Політехнічний музей - зажурилася. Подумала, що там буде занадто незрозумілою і нудно. Але виявилося, що це не так, навпаки! Там можна було все помацати, провести досліди. Я ніколи до цього не була в інтерактивному музеї, тепер же розумію, як це здорово. У зоопарку теж було круто, там були тварини, яких я раніше не бачила. Найбільше сподобався жираф. Виявляється, він спить всього півгодини в день! Цікаво, чим він зайнятий в інший час? А поки ми каталися по Москві, ми побачили комплекс Москва-Сіті. Дуже незвичайні, майже фантастичні будівлі, у нас в Пітері таких немає ».

Кремль і Червона площа

- Ми почали прогулянку з Олександрівського саду. Звичайно, діти всюди фотографувалися. Дуже їм сподобався комплекс біля Вічного вогню, вони прочитали імена всіх міст-героїв, - розповідає вожата Моніка Ростомян. - Але часу у нас було не так багато, і ми пішли дивитися Соборну площу, Цар-гармату і Цар-дзвін. Хлопці дуже здивувалися розмірам гармати і дзвони, запитували, як же їх відливали і піднімали ...

Цар дзвін

На жаль, наша програма не передбачала екскурсію всередину соборів. У нас був всього годину, але зовні ми всі подивилися. Я розповідала дітям, що за собор і коли будувався. Потім ми вийшли на Красну площу. І тут з нами трапилася надзвичайна подія: одна з мам (з дитиною) виявилася настільки зачарована Собором Василя Блаженного, що не помітила, як група пішла далі. Ми пройшли всю площу, подивилися ГУМ, Мавзолей і підійшли до автобуса, коли виявилося, що свідчення двох чоловіків не вистачає. Звичайно, ми відразу побігли назад і дуже зраділи, коли знайшли їх на тому ж місці. Вони просто не могли відірвати очей від храму! На прощання хлопці загадували бажання і кидали монетки на нульовому кілометрі. Думаю, що багато хто з них загадали повернутися в Москву.

Враженнями від прогулянки ділиться 13-річна Ольга Мірошникова з Новосибірська. «Я приїхала на Ігри переможців вдруге. І знову стала призером: посіла друге місце в змаганнях в настільному тенісі, а в футболі взяла «бронзу». Дуже хотілося поїхати в зоопарк, але виявилося, що ми їдемо гуляти по Червоній площі і на екскурсію в Кремль. Я абсолютно не засмутилася: я там вже була в минулому році і знаю, як там цікаво і красиво. Найбільше мені подобаються Цар-гармата і Цар-дзвін. Вони такі великі! Дивно, як таке могли зробити майстра багато років тому, коли і можливостей було набагато менше, і інструментів ...

Прогулянка на теплоході

- Уже другий рік для прогулянки учасників Ігор переможців нам надають два теплоходи. Організатори дуже радо зустрічають нас, за власною ініціативою влаштовують фуршет для дітей, пригощають їх морозивом. Всю прогулянку грає музика, хлопцям розповідають, повз чого вони пропливають. На верхній палубі стоять столики, крісла - все, щоб відчувати себе як вдома. У нижній частині - закрите приміщення. Тобто можна розташуватися на будь-який смак, головне, розслабитися і відпочити, - розповідає Олена Ошерович , Відповідальна за виїзні заходи фонду «Подаруй життя». - Наша прогулянка тривала дві години, погода була чудова, обіцяний дощ так і не пішов. Діти гуляли по палубі, їли морозиво, спілкувалися ... І всі були в чудовому настрої! Ще б пак: хлопцям здавалося, що вже вчора все закінчилося, а тут такий сюрприз. Вражень від прогулянки у них залишилося не менше, ніж від самих змагань. Добре, що нам вдалося організувати для них такий прекрасний день ».

Ми дякуємо усім організаторам за цікаві екскурсії та яскраві емоції, які отримали хлопці! Спасибі генеральному директору «Теплоход.ру» Юлії Рукша, комерційному директору ТОВ «Столична Судноплавна Компанія" Євгену Гаврилову, ВАТ «Планетарій» - генеральному директору Віталію Тимофєєву і адміністратору Ірині Афоніної, генеральному директору ТОВ «Продюсерський центр Аквамарин» Олексію Дорофєєву, Меморіального Музею Космонавтики - директору Наталії Артюхін і заступнику директора із загальних питань Ларисі Харитоновой, Храму Христа Спасителя - ключар, протоієрею Михайлу Рязанцева, його помічникові із соціального служіння Тетяні Корабельникової, коменданту Московського Кремля Сергію Хлєбнікова заступнику начальника управління по роботі з особовим складом Олександру Уварцеву, настоятельки Покровського монастиря Ігумені Феофанії, компаніям ТОВ «ЛАУДА», ТОВ «Мос-Тур» , «Маленькими кроками по Великому місту» і екскурсоводу Олені Уструговой, ТОВ «28-й Гном», Головний ботанічний сад ім. Н.В. .

Цікаво, чим він зайнятий в інший час?